Ο browser σας πρέπει να έχει κρατήσει κάποια στοιχεία σύνδεσης άλλου χρήστη, από κάποια άλλη σύνδεση, ίσως και από άλλη υπηρεσία, η οποία χρησιμοποιεί κωδικούς Taxis. Παρακαλώ να δοκιμάσετε να μπείτε είτε από κάποιον άλλον browser είτε από κάποιο incognito tab.

Βεβαιωθείτε πως έχετε εγκαταστήσει το Zoom Client for Meetings προτού δοκιμάσετε να συνδεθείτε σε μια τηλεδιάσκεψη. Αν το έχετε ήδη εγκαταστήσει και εξακολουθείτε να έχετε την ίδια συμπεριφορά, δοκιμάστε να συνδεθείτε στην υπηρεσία μας από κάποιον άλλον browser.

Στην παρούσα έκδοση της υπηρεσίας, σε μία αίθουσα μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα μέχρι 500 συμμετέχοντες, για μέχρι 12 ώρες.

Ναι, παρέχονται και τα δύο στους συντονιστές μιας τηλεδιάσκεψης, όπως και άλλες επιλογές (Διακοπή βιντεορροής ενός συμμετέχοντα, δημιουργία Breakout Rooms, προσθήκη συμμετέχοντα σε αίθουσα αναμονής - Waiting Room κ.α.) μέσω του Host Key. Την ώρα της δημιουργίας μιας τηλεδιάσκεψης, ο συντονιστής πρέπει να τσεκάρει την επιλογή "Host Key (Αυξημένη Διαχείριση)". Μετά, όταν η τηλεδιάσκεψη γίνει τρέχουσα, από την καρτέλα "Τηλεδιασκέψεις" επιλέγει το μπλε κουμπί "Διαχείριση" της συγκεκριμένης τηλεδιάσκεψης. Επιλέγει το κουμπί "Εμφάνιση Host Key" για να του εμφανιστεί ένας κωδικός. Θα τον αντιγράψει και, μετά, εφόσον συνδεθεί στην τηλεδιάσκεψη, θα πατήσει την επιλογή "Participants" (ή "Chat" αναλόγως της έκδοσης του client) που θα βρει στο κάτω μέρος του zoom client και στα δεξιά θα επιλέξει "Claim Host". Τέλος, θα του ανοίξει ένα παράθυρο για να επικολλήσει τον κωδικό που μόλις αντέγραψε. Με αυτόν τον τρόπο ο συντονιστής αποκτά το δικαίωμα "Αυξημένης Διαχείρισης", όπως ρητώς περιγράφεται και στους όρους χρήσης της υπηρεσίας.

Αναλυτική περιγραφή θα βρείτε στο εγχειρίδιο με τίτλο "Σύνδεση σε τηλεδιάσκεψη με το κλειδί αυξημένης διαχείρισης – Host Key"

Το αρχείο καταγραφής αποθηκεύεται by default στις παρακάτω θέσεις:

Σε H/Y Microsoft, στη θέση:  C:\Users\"User Name"\Documents\Zoom
Σε Mac, στη θέση: /Users/"User Name"/Documents/Zoom

Ναι, παρέχεται αυτή η δυνατότητα, σε συνεργασία με την υπηρεσία "ΔΙΑΥΛΟΣ" του ΕΔΥΤΕ. Θα πρέπει κατά τη δημιουργία μιας τηλεδιάσκεψης ο συντονιστής να τσεκάρει στις ρυθμίσεις την επιλογή "Ζωντανή μετάδοση" και μετά, όταν η τηλεδιάσκεψη γίνει τρέχουσα, από τη σελίδα Διαχείρισης να πατήσει το κουμπί "Έναρξη Αναμετάδοσης".

Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε στο εγχειρίδιο: https://www.epresence.gov.gr/support/documents/live_streaming/el.

Αν είστε σίγουρος ότι δεν είστε συνδεδεμένος με κάποια άλλη συσκευή, πατήστε το μπλε κουμπί "Reset Connection Status" και δοκιμάστε εκ νέου να συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη.

Για να εμφανιστεί μια φωτογραφία σας στις τηλεδιασκέψεις θα χρειαστεί να δημιουργήσετε λογαριασμό κατευθείαν στη zoom, να ανεβάσετε εκεί τη φωτογραφία που επιθυμείτε και να φροντίσετε πριν συνδεθείτε σε κάποια τηλεδιάσκεψη της υπηρεσίας μας, να είστε ήδη συνδεδεμένοι από πριν στη zoom με τον λογαριασμό που φτιάξατε, ώστε να "τραβηχτεί" από εκεί η φωτογραφία σας.

Αγνοήστε το εν λόγω παράθυρο. Κλείστε το και πηγαίνετε από τον browser σας στη σελίδα Τηλεδιασκέψεις και, εφόσον έχει ξεκινήσει η τηλεδιάσκεψη, πατήστε στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις το πράσινο κουμπί της σύνδεσης ή, εναλλακτικά, δοκιμάστε τη σύνδεσή σας στο Demo Room.

Ζητήστε από τον συντονιστή της τηλεδιάσκεψης να σας διαγράψει από τη λίστα συμμετεχόντων και μετά να σας εισάγει εκ νέου.

Εγκαταστήστε την πιο πρόσφατη έκδοση του Zoom Client application για το λειτουργικό σας σύστημα και σβήστε το αρχείο ιστορικού του browser σας για τις τελευταίες 24 ώρες (clear cache). Δοκιμάστε εκ νέου να συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη.

Αν είστε Συντονιστής, επιβεβαιώστε ότι εισάγατε και το δικό σας email στους συμμετέχοντες. Αν είστε απλός χρήστης, επιβεβαιώστε με τον Συντονιστή της τηλεδιάσκεψης ότι η τηλεδιάσκεψη πραγματοποιείται στην εφαρμογή e:Presence.gov.gr και ότι δεν έχει ακυρωθεί ή σας έχει διαγράψει. Επίσης βεβαιωθείτε από την καρτέλα του λογαριασμού σας ότι το email στο οποίο στάλθηκε η πρόσκληση για την τηλεδιάσκεψη βρίσκεται στη διαχείριση των email σας. Αν δεν βρίσκεται ζητείστε από τον συντονιστή να σας καλέσει με το βασικό σας email.

Η υπηρεσία απευθύνεται στους εργαζόμενους των φορέων του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, που θέλουν να οργανώνουν και να πραγματοποιούν διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις. Αν δεν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία, μπορείτε να συμμετάσχετε σε μια τηλεδιάσκεψη μόνο ύστερα από εξατομικευμένη πρόσκληση που θα λάβετε από τον συντονιστή ενός φορέα. Αν διαθέτετε ελληνικό ΑΦΜ, για τη δημιουργία λογαριασμού και τη σύνδεση στην υπηρεσία μας απαιτούνται κωδικοί TaxisNet. Αν δε διαθέτετε ελληνικό ΑΦΜ, μπορείτε να συνδεθείτε προσωρινά σε μια τηλεδιάσκεψη ως Guest, χωρίς να μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό στην υπηρεσία.

Θα πρέπει την ώρα της δημιουργίας της τηλεδιάσκεψης, να τσεκάρετε την επιλογή "Guest" στην καρτέλα "Ρυθμίσεις Τηλεδιάσκεψης", έτσι ώστε στην επόμενη καρτέλα, στο πεδίο της προσθήκης συμμετέχοντα - και εφόσον το μέιλ που θα βάλετε δε θα βρεθεί στη βάση δεδομένων των εγγεγραμμένων χρηστών μας- να μπορέσετε να επιλέξετε το κουμπί "Προσθήκη Guest". Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε στο εγχειρίδιο Δημιουργία Τηλεδιασκέψεων.

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να είναι το ίδιο email. Δηλώστε το email το οποίο χρησιμοποιείτε πιο συχνά. Αν αυτό είναι κάποιο προσωπικό σας email, καλό θα ήταν μετά την εγγραφή σας να προσθέσετε και το υπηρεσιακό email στον λογαριασμό σας, έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο να σας αναζητήσουν και να σας καλέσουν σε μια τηλεδιάσκεψη. Περισσότερες οδηγίες θα βρείτε στο εγχειρίδιο με τίτλο «Ενεργοποίηση και διαχείριση λογαριασμού».

Θα πρέπει αρχικά να συνδεθείτε στην υπηρεσία μας και μετά να πατήσετε στο πάνω μέρος της σελίδας το κατωφερές βέλος δίπλα από τα αρχικά του ονόματός σας. Εκεί θα επιλέξετε το μπλε κουμπί «Ο λογαριασμός μου» και στη σελίδα που θα ανοίξει, να επιλέξετε "Διαχείριση email" και να προσθέσετε τη νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιθυμείτε ως δευτερεύουσα. Θα σας σταλεί ένας σύνδεσμος επιβεβαίωσης σε αυτό το email και, εφόσον το επιβεβαιώσετε, μπορείτε έπειτα να το ορίσετε ως βασικό και, αν επιθυμείτε, να διαγράψετε το παλαιότερο email που είχατε καταχωρήσει. 

Η ταυτοποίηση του χρήστη είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση της ταυτότητας των συμμετεχόντων σε μία τηλεδιάσκεψη. Αποκλειστικά και μόνο προς τον σκοπό αυτό και σύμφωνα με την ΚΥΑ 429/13.3.2020 (Αρ. Φύλλου 850), η Υπηρεσία e:Presence.gov.gr αντλεί το Ονοματεπώνυμο, το Πατρώνυμο, το Μητρώνυμο, το έτος γέννησης και το ΑΦΜ του χρήστη, όπως αυτά τηρούνται στο Μητρώο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Το Ονοματεπώνυμο του χρήστη αντλείται από το Μητρώο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Για οποιαδήποτε διαφορά στα στοιχεία αυτά, παρακαλούμε απευθυνθείτε στη ΔΟΥ στην οποία υπάγεστε για να γίνει η διόρθωσή τους.

Συντονιστές μπορούν να αιτηθούν μόνο όσοι είναι εν ενεργεία Δημόσιοι Υπάλληλοι. Θα χρειαστεί να υποβάλετε ένα “Αίτημα Αλλαγής Ρόλου”, πατώντας το πρώτο κουμπί στη σελίδα “Ο λογαριασμός μου” (https://epresence.gov.gr/account).

Όλα τα αιτήματα για Συντονιστές, δρομολογούνται απευθείας στους Συντονιστές του Φορέα σας, δεν τα διαχειριζόμαστε εμείς.

Αν είστε ενεργός Δημόσιος Υπάλληλος, μπορείτε να τον δημιουργήσετε ξανά πατώντας το κουμπί Είσοδος. Αν δεν είστε Δημόσιος Υπάλληλος, την επόμενη φορά που ένας συντονιστής θα σας καλέσει σε μια τηλεδιάσκεψη, θα δημιουργηθεί ξανά ένας λογαριασμός με τα στοιχεία σας και θα ειδοποιηθείτε σχετικά.

Η υπηρεσία μας αντλεί δυναμικά από το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου και τον Οργανικό Φορέα του δημοσίου υπαλλήλου και τον Φορέα Απασχόλησης. Για οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτούς, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Μητρώο, ώστε να ενημερωθεί αντίστοιχα και η υπηρεσία μας.

Η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει μόνο για στελέχη των φορέων του δημοσίου, οι οποίοι πρέπει υποχρεωτικά να ανήκουν στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου. Μπορείτε να ελέγξετε αν συμπεριλαμβάνεστε στο μητρώο αυτό, μέσω της σελίδας https://hr.apografi.gov.gr/. Αν θεωρείτε πως θα έπρεπε να έχετε πρόσβαση, παρακαλούμε απευθυνθείτε στον φορέα του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, με τον οποίο τηρείτε κάποια σχέση απασχόλησης, για να ζητήσετε να σας απογράψουν. Εναλλακτικά, για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία, θα πρέπει να σας καλέσει σε μια τηλεδιάσκεψη ένας συντονιστής της και θα λάβετε έτσι έναν σύνδεσμο ενεργοποίησης του λογαριασμού σας.

Αν έχετε κάνει αυτοβούλως (όχι με πρόσκληση σε μια τηλεδιάσκεψη) login στην υπηρεσία μας από έναν browser και πατήσετε τον σύνδεσμο επιβεβαίωσης του email σας, ο οποίος σας ανοίξει σε κάποιον άλλο browser, δε γίνεται σωστά η επιβεβαίωση του email και δεν ενεργοποιείται ο λογαριασμός σας. Πρέπει να γίνουν όλα στον ίδιο browser.

Η υπηρεσία καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις που τίθενται για την πραγματοποίηση συνεδριάσεων των συλλογικών οργάνων των φορέων του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτές περιγράφονται στην υπ’ αριθμ. 429/13.3.2020 ΚΥΑ (Αρ. Φύλλου 850). Όπως σημειώνεται και στην ως άνω ΚΥΑ, οι φορείς του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα που χρησιμοποιούν την υπηρεσία φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για την τήρηση των κείμενων διατάξεων για τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων.

Παρακαλώ ελέγξτε στη σελίδα: https://status.zoom.us/ αν όλες οι κατηγορίες είναι σε κατάσταση Operational.

Αν υπάρχουν κατηγορίες που αναφέρουν κάτι άλλο, όπως π.χ. Degraded Performance, δυστυχώς η Zoom αδυνατεί προσωρινά να μας δώσει στατιστικά στοιχεία και αναφορές χρήσης.

Όχι, η υπηρεσία e:Presence.gr, απευθυνόμενη στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα της Ελλάδας, θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους φορείς πού ήταν ήδη εγγεγραμμένοι σε αυτήν.

Έχετε τη δυνατότητα διαγραφής του λογαριασμού σας από την Υπηρεσία e:Presence.gov.gr μέσα από την καρτέλα του λογαριασμού σας. Προσοχή: Μετά από αυτήν την ενέργεια, τα στοιχεία που σας αφορούν γίνονται ανώνυμα και διατηρούνται μόνο ως στατιστικές εγγραφές στην Υπηρεσία. Για να συμμετέχετε σε νέα τηλεδιάσκεψη, θα πρέπει να δημιουργήσετε εκ νέου λογαριασμό.

Αν είστε χρήστης, στο email πρόσκλησης σε τηλεδιάσκεψη που έχετε λάβει, θα βρείτε τα στοιχεία (όνομα, email, τηλέφωνο) του συντονιστή που σας κάλεσε. Με αυτόν πρέπει να επικοινωνήσετε για να σας βοηθήσει, αναφέροντάς του με όσες πιο πολλές λεπτομέρειες μπορείτε, το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζετε. Σε περίπτωση που είστε συντονιστής, μπορείτε να υποβάλλετε το ερώτημά σας ηλεκτρονικά, μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπο της υπηρεσίας.