Ενώ προηγουμένως συνδεόμουν κανονικά στην υπηρεσία σας, σήμερα που δοκίμασα μου εμφανίζεται ένα μήνυμα για "Μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση".

Ο browser σας πρέπει να έχει κρατήσει κάποια στοιχεία σύνδεσης άλλου χρήστη, από κάποια άλλη σύνδεση, ίσως και από άλλη υπηρεσία, η οποία χρησιμοποιεί κωδικούς Taxis. Παρακαλώ να δοκιμάσετε να μπείτε είτε από κάποιον άλλον browser είτε από κάποιο incognito tab.

Πατάω το κουμπί σύνδεσης αλλά αντί να ανοίξει το παράθυρο της εφαρμογής και να συνδεθώ στην τηλεδιάσκεψη, με παραπέμπει σε μια σελίδα να κατεβάσω κάποιον installer...

Βεβαιωθείτε πως έχετε εγκαταστήσει το Zoom Client for Meetings προτού δοκιμάσετε να συνδεθείτε σε μια τηλεδιάσκεψη. Αν το έχετε ήδη εγκαταστήσει και εξακολουθείτε να έχετε την ίδια συμπεριφορά, δοκιμάστε να συνδεθείτε στην υπηρεσία μας από κάποιον άλλον browser.

Μέχρι πόσοι συμμετέχοντες και για πόση ώρα μπορούν να χρησιμοποιούν μια άιθουσα τηλεδιάσκεψης;

Στην παρούσα έκδοση της υπηρεσίας, σε μία αίθουσα μπορούν να συνδεθούν ταυτόχρονα μέχρι 300 συμμετέχοντες, για μέχρι 12 ώρες.

Παρέχεται η δυνατότητα καταγραφής ή/και ο κεντρικός έλεγχος μικροφώνων (mute) σε μια τηλεδιάσκεψη;

Ναι. Παρέχονται και τα δύο στους συντονιστές μιας τηλεδιάσκεψης. Την ώρα της δημιουργίας μιας τηλεδιάσκεψης, ο συντονιστής τσεκάρει την επιλογή "Host Key (Αυξημένη Διαχείριση)" που θα βρει ακριβώς κάτω από τον τίτλο της τηλεδιάσκεψης. Μετά, όταν η τηλεδιάσκεψη γίνει τρέχουσα, από την καρτέλα "Τηλεδιασκέψεις" επιλέγει το μπλε κουμπί "Διαχείριση" της συγκεκριμένης τηλεδιάσκεψης. Επιλέγει το κουμπί "Εμφάνιση Host Key" για να του εμφανιστεί ένας κωδικός. Θα τον αντιγράψει και, μετά, εφόσον συνδεθεί στην τηλεδιάσκεψη, θα πατήσει την επιλογή "Participants" (ή "Chat" αναλόγως της έκδοσης του client) που θα βρει στο κάτω μέρος του zoom client και στα δεξιά θα επιλέξει "Claim Host". Τέλος, θα του ανοίξει ένα παράθυρο για να επικολλήσει τον κωδικό που μόλις αντέγραψε. Με αυτόν τον τρόπο ο συντονιστής αποκτά το δικαίωμα "αυξημένης διαχείρισης", όπως ρητώς περιγράφεται και στους όρους χρήσης της υπηρεσίας. Αναλυτική περιγραφή θα βρείτε στο εγχειρίδιο με τίτλο "Οδηγίες δημιουργίας και διαχείρισης τηλεδιάσκεψης με το κλειδί αυξημένης διαχείρισης – Host Key"

Παρέχεται η δυνατότητα ζωντανής αναμετάδοσης- streaming (π.χ. μέσω YouTube ή Facebook) μιας τηλεδιάσκεψης;

Δυστυχώς, δεν παρέχεται αυτή η δυνατότητα από την υπηρεσία μας.

Προσπαθώ να συνδεθώ σε μια τηλεδιάσκεψη, αλλά μου εμφανίζει ένα μήνυμα ότι είμαι ήδη συνδεδεμένος, χωρίς όμως να είμαι στην πραγματικότητα και έτσι δε με αφήνει να συνδεθώ!

Αν είστε σίγουρος ότι δεν είστε συνδεδεμένος με κάποια άλλη συσκευή, πατήστε το μπλε κουμπί "Reset Connection Status" και δοκιμάστε εκ νέου να συνδεθείτε στην τηλεδιάσκεψη.

Μετά την εγκατάσταση του zoom client, έχει ανοίξει ένα παράθυρο που μου ζητάει κάποια στοιχεία σύνδεσης. Τι πρέπει να βάλω;

Αγνοήστε το εν λόγω παράθυρο. Κλείστε το και πηγαίνετε από τον browser σας στη σελίδα Τηλεδιασκέψεις και, εφόσον έχει ξεκινήσει η τηλεδιάσκεψη, πατήστε στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις το πράσινο κουμπί της σύνδεσης ή, εναλλακτικά, δοκιμάστε τη σύνδεσή σας στο Demo Room.

Δεν μπορώ να συνδεθώ! Πατάω το κουμπί σύνδεσης αλλά, αντί να συνδεθώ στην τηλεδιάσκεψη, ανοίγει μόνο ένα παράθυρο που δείχνει ποιοι είναι συνδεδεμένοι!

Ζητήστε από τον συντονιστή να σας διαγράψει από τη λίστα συμμετεχόντων της τηλεδιάσκεψης και μετά να σας εισάγει εκ νέου.

Έχω τώρα τηλεδιάσκεψη, αλλά δεν τη βλέπω στις τρέχουσες τηλεδιασκέψεις!

Αν είστε Συντονιστής, επιβεβαιώστε ότι εισάγατε και το δικό σας email σους συμμετέχοντες. Αν είστε απλός χρήστης, επιβεβαιώστε με τον Συντονιστή της τηλεδιάσκεψης ότι η τηλεδιάσκεψη πραγματοποιείται στην εφαρμογή e:Presence.gov.gr και ότι δεν έχει ακυρωθεί ή σας έχει διαγράψει. Επίσης βεβαιωθείτε από την καρτέλα του λογαριασμού σας ότι το email στο οποίο στάλθηκε η πρόσκληση για την τηλεδιάσκεψη βρίσκεται στη διαχείριση των email σας. Αν δεν βρίσκεται ζητείστε από τον συντονιστή να σας καλέσει με το βασικό σας email.

Για ποιο λόγο ζητούνται τα στοιχεία μου στο TaxisNet;

Η ταυτοποίηση του χρήστη είναι απαραίτητη για τη διασφάλιση της ταυτότητας των συμμετεχόντων σε μία τηλεδιάσκεψη. Αποκλειστικά και μόνο προς τον σκοπό αυτό και σύμφωνα με την ΚΥΑ 429/13.3.2020 (Αρ. Φύλλου 850), η Υπηρεσία e:Presence.gov.gr αντλεί το Ονοματεπώνυμο, το Πατρώνυμο, το Μητρώνυμο, το έτος γέννησης και το ΑΦΜ του χρήστη, όπως αυτά τηρούνται στο Μητρώο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Ποιο email να δηλώσω κατά την εγγραφή μου στην υπηρεσία; Χρειάζεται να είναι το ίδιο που έχω δηλώσει και στο TaxisNet;

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να είναι το ίδιο email. Δηλώστε το email το οποίο χρησιμοποιείτε πιο συχνά. Αν αυτό είναι κάποιο προσωπικό σας email, καλό θα ήταν μετά την εγγραφή σας να προσθέσετε και το υπηρεσιακό email στον λογαριασμό σας, έτσι ώστε να είναι πιο εύκολο να σας αναζητήσουν και να σας καλέσουν σε μια τηλεδιάσκεψη. Περισσότερες οδηγίες θα βρείτε στο εγχειρίδιο με τίτλο «Οδηγίες ενεργοποίησης και διαχείρισης λογαριασμού χρήστη».

Έχω κάνει είσοδο στην Υπηρεσία αλλά το Ονοματεπώνυμο που βλέπω είναι λάθος. Πώς μπορώ να το διορθώσω;

Το Ονοματεπώνυμο του χρήστη αντλείται από το Μητρώο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Για οποιαδήποτε διαφορά στα στοιχεία αυτά, παρακαλούμε απευθυνθείτε στη ΔΟΥ στην οποία υπάγεστε για να γίνει η διόρθωσή τους.

Έχω κάνει αίτημα αλλαγής ρόλου για να γίνω Συντονιστής, αλλά δεν έχω κάποια ενημέρωση σχετικά.

Από τις 4/5/2020, όλα τα αιτήματα για Συντονιστές, δρομολογούνται απευθείας στους Συντονιστές του Φορέα σας, δεν τα διαχειριζόμαστε εμείς.

Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία e:Presence.gov.gr;

Η υπηρεσία απευθύνεται στους φορείς του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, που θέλουν να οργανώνουν και να πραγματοποιούν διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις. Στις τηλεδιασκέψεις αυτές, μπορούν να συμμετέχουν στελέχη των φορέων του δημοσίου, οι οποίοι πρέπει υποχρεωτικά να ανήκουν στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου. Αν δεν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία, μπορείτε να συμμετέχετε σε μια τηλεδιάσκεψη μόνο ύστερα από εξατομικευμένη πρόσκληση που θα λάβετε από τον συντονιστή ενός φορέα.

Δε βρίσκω τον Φορέα μου!/ Εμφανίζεται λάθος ο Φορέας μου!/ Είμαι με απόσπαση σε άλλον Φορέα!/ Δεν ανήκω πλέον σε αυτόν τον Φορέα!

Η υπηρεσία μας αντλεί δυναμικά από το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου μόνο τον Οργανικό Φορέα του δημοσίου υπαλλήλου και όχι τον Φορέα Απασχόλησης. Για οποιαδήποτε αλλαγή στον Οργανικό Φορέα σας, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Μητρώο, ώστε να ενημερωθεί αντίστοιχα και η υπηρεσία μας.

Δεν μπορώ να κάνω είσοδο στην υπηρεσία και μου βγάζει μήνυμα «Μη Εξουσιοδοτημένη Πρόσβαση». Τι μπορώ να κάνω;

Η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει μόνο για στελέχη των φορέων του δημοσίου, οι οποίοι πρέπει υποχρεωτικά να ανήκουν στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου. Μπορείτε να ελέγξετε αν συμπεριλαμβάνεστε στο μητρώο αυτό, μέσω της σελίδας https://hr.apografi.gov.gr/. Αν θεωρείτε πως θα έπρεπε να έχετε πρόσβαση, παρακαλούμε απευθυνθείτε στον φορέα του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, με τον οποίο τηρείτε κάποια σχέση απασχόλησης, για να ζητήσετε να σας απογράψουν. Εναλλακτικά, για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία, θα πρέπει να σας καλέσει σε μια τηλεδιάσκεψη ένας συντονιστής της και θα λάβετε έτσι έναν σύνδεσμο ενεργοποίησης του λογαριασμού σας.

Έχω πατήσει τον σύνδεσμο επιβεβαίωσης του email μου, αλλά δε φαίνεται να γίνεται κάτι... Εξακολουθεί να μου δείχνει την ίδια σελίδα για αποστολή email επιβεβαίωσης.

Αν έχετε κάνει αυτοβούλως (όχι με πρόσκληση σε μια τηλεδιάσκεψη) login στην υπηρεσία μας από έναν browser και πατήσετε τον σύνδεσμο επιβεβαίωσης του email σας, ο οποίος σας ανοίξει σε κάποιον άλλο browser, δε γίνεται σωστά η επιβεβαίωση του email και δεν ενεργοποιείται ο λογαριασμός σας. Πρέπει να γίνουν όλα στον ίδιο browser.

Είναι νόμιμη η χρήση της υπηρεσίας e:Presence.gov.gr;

Η υπηρεσία καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις που τίθενται για την πραγματοποίηση συνεδριάσεων των συλλογικών οργάνων των φορέων του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως αυτές περιγράφονται στην υπ’ αριθμ. 429/13.3.2020 ΚΥΑ (Αρ. Φύλλου 850). Όπως σημειώνεται και στην ως άνω ΚΥΑ, οι φορείς του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα που χρησιμοποιούν την υπηρεσία φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για την τήρηση των κείμενων διατάξεων για τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων.

Ο φορέας μας χρησιμοποιεί ήδη την υπηρεσία e:Presence.gr. Πρέπει να γραφτούμε και στη νέα υπηρεσία;

Όχι, η υπηρεσία e:Presence.gr, απευθυνόμενη στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα της Ελλάδας, θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους φορείς πού ήταν ήδη εγγεγραμμένοι σε αυτήν.

Θέλω να διαγράψω τον λογαριασμό μου.

Έχετε τη δυνατότητα διαγραφής του λογαριασμού σας από την Υπηρεσία e:Presence.gov.gr μέσα από την καρτέλα του λογαριασμού σας. Προσοχή: Μετά από αυτήν την ενέργεια, τα στοιχεία που σας αφορούν γίνονται ανώνυμα και διατηρούνται μόνο ως στατιστικές εγγραφές στην Υπηρεσία. Για να συμμετέχετε σε νέα τηλεδιάσκεψη, θα πρέπει να δημιουργήσετε εκ νέου λογαριασμό.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι διαφορετικό από τα παραπάνω. Με ποιον μπορώ να μιλήσω;

Αν είστε χρήστης, στο email πρόσκλησης σε τηλεδιάσκεψη που έχετε λάβει, θα βρείτε τα στοιχεία (όνομα, email, τηλέφωνο) του συντονιστή που σας κάλεσε. Με αυτόν πρέπει να επικοινωνήσετε για να σας βοηθήσει, αναφέροντάς του με όσες πιο πολλές λεπτομέρειες μπορείτε, το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζετε. Σε περίπτωση που είστε συντονιστής, μπορείτε να υποβάλλετε το ερώτημά σας ηλεκτρονικά, μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στον ιστότοπο της υπηρεσίας.